Son Filmler :

Suicide Squad !


Bugün sizlere bu yazın belki de en çok konuşulan, en çok merak edilen filmi olan "Suicide Squad" hakkındaki görüşlerimden bahsedeceğim.
Oldukça zengin bir oyuncu kadrosu, Will Smith, Margot Robbie, Jared Leto, Cara Delevingne. Peki nedir Suicide Squad? DC'nin bizlere sunduğu bir kötüler takımı. Bir grup süper kötü , insanların savaşamayacağı suçlarla savaşmak üzere serbest bırakılır. Tam anlamıyla serbest değil tabiki.
Filmi eleştirmeye oyunculuklardan başlamak istiyorum. Will Smith zaten hepimizin bildiği, sevdiği, kendini kanıtlamış bir oyuncu. Burada da Deadshot karakteri ile bence oldukça başarılı. Filmden belki de daha çok duyduğumuz bir isim Margot Robbie yani Harley Quinn, evet ben de herkes gibi kendisine hayran oldum. Hem çok güzel hem oldukça aşırı bir karakteri son derece başarılı canlandırıyor ve tabiki filmin en dikkat çeken noktası oluyor. Karakterinin çılgınlığını yansıtmak için yer yer fazla abartıya kaçtığı oluyordu bence ama yine de filmin en başarılı yanlarından biri olduğu için o kadar kusur kadı kızında da olur deyip geçiyorum. Benim en çok merak ettiğim isim ise Joker'di. Çünkü böylesine muhteşem bir karakteri Jared Leto gibi başarılı bir oyuncu nasıl canlandıracak, Heath Ledger'ın efsanesini geride bırakabilecek mi merak ediyordum. Ama gördüm ki Jared Leto ne kadar kendince başarılı bir performans sergilemiş olsa da akıllarımıza Heath Ledger tarafından kazınan Joker'in yakınından bile geçememiş. Bunun dışında ana karakterlerden birini Cara Delevingne'e oynatmak gerçekten yersiz olmuş ki kendisi de oldukça yapay bir performans sergilemiş. Süper kötü ekibimizin askeri bağlantısı olan Joel Kinnaman çok çok rahatsız edici bir performans sergilemiş. Gerçekten yapaylığı ile dikkat çekiyor. Hele bütün bu süper kötü ekibi fikrinin sahibi olan, ekibin kurucusu yöneticisi, aslında hepsinden çılgın olan Viola Davis çok güçlü olması gereken bir karakteri o kadar zayıf oynamış ki hepsinden daha rahatsız edici olmuş. Filmde sadece bir iki sahne gözüken Batman'i yani Ben Affleck'i de pek başarılı bulamıyoruz maalesef derken film daha oyunculukları değerlendirirken benim açımdan sınıfta kalıyor.
Oyunculuklar bu kadar başarısız olunca filmin senaryosu ne kadar iyi olursa olsun ortalamanın çok altında kalıyor. Bir iki iyi noktası olan sıradan bir Hollywood aksiyon filmi gibi. Zaten benim için ne Batman'i Batman ne Joker'i Joker ne de sonunda çıkan ek sahne ek sahne gibi. Yani olmamış. Bir Marvel asla değil. Bir süper kötü filminden beklediğimiz bu değil. Will Smith ile Margot Robbie olmasa hadi bir de Jared Leto gerçekten filmin izlemeye değer bir yanı kalmayacak. Umarım DC bundan sonraki filmlerinde daha farklı, başarılı, bizleri şaşırtacak bir şeyler yapmayı başarır.
Filmimizin imdb puanı 6,7 benim filme puanım filmdeki emeğin hatırına 5/10. İzlemek isteyen herkese keyifli seyirler.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger