Son Filmler :

Star Trek Beyond !

     Arkadaşlar merhaba; bu yazımızda " Star Trek Beyond " hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Bildiğiniz üzere serinin devam filmi. Star Trek: Into Darkness filmini başarılı bulmuştum ve devam filminden de beklentim yükselmişti bu sebepten ötürü. Ancak benim için tamamıyla bir hayal kırıklığı ile sonuçlandı. Star Trek: Into Darkness filminin çok çok altında kalan bir film olmuş ve sanki çok daha amatör bir senaryo ile film çekilmiş gibi görünüyor. Devam filmi olarak her anlamda geriye gitmiş. 

     Tek tek üzerinden geçmek yerine hepsini bir paragrafta toparlamak istiyorum. Karakterler ve etkin alanları önceki filme göre daha da kötüleşmiş durumda. Filmde sadece Doktor Bones rolü ile karşımıza çıkan Karl Urban'ın beklenmedik bir şekilde ön plana çıktığını söyleyebilirim. Filmin konusu baya zayıf ve kötü kurgulanmış. Özellikle Into Darkness'da filmin hangi noktalardan nereye yükseldiğini düşündükçe bu tarz bir gerilemenin hiç bir film özelinde olmaması gerektiğinden yanayım. Star Trek sonuçta bir uzay filmi ve filmi izlerken " biz aynı şeyleri gösterelim nasılsa beğenirler " fikrini hissettirecek şekilde benzer görseller kullanıldığını söyleyebilirim. Açıkçası devam filmlerinde gerileme olabilir ancak bu seviye bir düşme benim açımdan maalesef kabul edilebilir değil. 

     Sonuç olarak filmimizin imdb puanı: 7,4 ve açıkçası ben bu puanın adil bir şekilde verildiğine inanmıyorum. Filmin performansının bir öncekine kıyasla çok fazla düşüş yaşadığına inandığından ötürü filmimize puanım 10 üzerinden 3. İzlemenizi kesinlikle tavsiye etmem ancak seriyi en başından beri takip edenler devam filmini izlemek isteyebilirler. Açıkçası Star Trek fikrinin kafanızda bozulmasını istemiyorsanız takipçilerinin de izlemesini tavsiye etmem. Hepinize bol sinemalı günler...

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger