Son Filmler :

Doctor Strange !

     Arkadaşlar merhaba; bu yazımızda sizlerle özellikle Marvel takipçilerinin merakla beklediği " Doctor Strange " hakkındaki görüşlerimizi paylaşmak istiyorum. Doctor Strange uzun zamandır beklenen bir film aslında. Eski bir Marvel karakteri olmasının yanında; özellikleri ve ilgilendiği taraf açısından tamamen Avengers ekibinden ayrılıyor aslında. Yani Avengers Dünya'yı daha çok fiziki tehlikelerden korurken; Doctor Strange ve arkadaşları daha mistik bir savaşında içinde olduğunu söyleyebiliriz. Filmin konusu tahmin edebileceğiniz üzere Doctor Strange karakterinin nasıl ortaya çıktığını konu alıyor. Özellikle şunu söylemem lazım 2 saat bu film için bana özellikle çok az geldi. Sinema salonun ayrılırken daha çok şey izleyebilirmişim hissi ile ayrıldım. Bunu olumsuz bir yorum olarak algılamamak lazım aslında. Diğer yanda filmin kendi içsel dünyasını ne kadar beğendiğimin ve adapte olduğumun en büyük göstergelerinden biri.

     Film ile ilgili dikkatimi çeken 2 tane nokta bulunuyor. İlki; Doctor Strange'in bence  Marvel filmlerinde yer alan en güçlü karakter olduğu. O kadar farklı ve etkili yetenekler ile karşımıza çıkıyor ki; sanki Avengers ekibi dahil kimse olmasa tek başına her türlü problemi çözecekmiş gibi bir algı oluşturuyor. Çünkü karşımızda hiç bir limiti olmayan bir karakter ile karşı karşıyayız. İkincisi ise; benim de hala kendi içimde cevaplamaya çalıştığım bir soru aslında.Filmi izlerken şunu diyorsunuz; " aslında böyle bir yeteneği var; bunu kullansa her şeyi çözer " dediğiniz anda karakter sizin düşündüğünüz şeyi yapıyor ve filmi bitiriyor. Bu durum beni bir yandan filmi çok uzatmak istememek fikrini düşündürürken diğer yandan da karakterin yetenekleri doğrultusunda filmi şekillendirme isteğinden kaynaklandığını düşünmek istiyorum.

     Filmimizi görsel anlamda değerlendirmem gerekirse; öncelikle şunu söylemek lazım. Filmimizi 4D X sinema salonunda izledim. Bunu göz önünde bulundurduğumuzda filmin bu anlamda etkileyiciliği benim üzerinde daha çok göstermiş olabilir. Efekt anlamında filmimiz çok zengin ve kaliteli bir örnek; zaman zaman Inception'ı da hatırlattığını söylemeden geçemeyeceğim. Sinemaya gittiğinizde tam bir görsel şölen sizi bekliyor olacak.

     Filmimizi oyunculuk anlamında değerlendirmem gerekirse; üst seviye bir filmin sizleri beklediğini söyleyebilirim. Zaten Benedict Cumberbatch'in içinde yer aldığı bir filmin oyunculuk anlamında zayıf olmasını düşünmek çok mümkün olmuyor. 

     Filmimizin IMDB puanı: 8 ve benim bu filme puanım sizlerin de yorumlarımdan tahmin ettiğiniz üzere 10 üzerinden 10 veriyorum. Film ile ilgili bazı detayları paylaşmak istiyorum. İlk olarak şunu hatırlatmakta fayda var. Gerçek bir Marvel izleyicisi film bitince sinema salonundan çıkmaz; sonradan uyarmadın demeyin :). Avengers: Infinity War filminin cast ekibinde Doctor Strange karakteri ile Benedict Cumberbatch de yer alıyor. Infinity War'da tekrardan Doctor Strange ile birlikte olacağız. Sizlerle paylaşabileceğim en extra bilgi ise App Store'dan geliyor. App Store'da Marvel karakterlerinin yer aldığı bir oyun var; ismi " Future Fight ". Oyunda ilk açılışta trailer benzeri bir görüntü veriliyor normal şartlarda. Doctor Strange çıktıktan sonra o görüntü Thanos ve Doctor Strange arasındaki karşılaşmaya ait. Merak edenler bakabilirler :). Hepinize bol sinemalı günler...




Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger