Son Filmler :

The Great Wall !

    Arkadaşlar merhaba; bu yazımızda sizlerle " The Great Wall " hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Kişisel olarak Çin Seddi'ne ve onunla ilgili bir hikayelere karşı her zaman bir ilgim olmuştur. İnsan dediğimiz canlı türünün hala bugüne kadar yaptığı en göz alıcı eser. Konu böyle olunca dikkat çekmemesi pek mümkün olmuyor. Film ile ilgili beklentilerim açıkçası olduğundan daha yüksekti. Belki bu sebepten ötürü yarı fantastik bir filmi izleyip çıkmışım gibi hissettim kendimi salondan ayrılırken. Uzak doğu kültürünün ve felsefesinin etkileyiciliğini kesinlikle tartışmıyorum ancak fragmanda gösterilmeye çalışılan algı ile gerçekte olan arasında maalesef hissedilebilir seviye mevcut. 

     Oyuncu kadrosunda herkesin yakından tanıdığı Matt Damon yer alıyor. Dürüstçe söylememde fayda var; ben bugüne kadar izlediğim çoğu filmde Matt Damon'ın oyunculuğunu beğenmemişimdir. The Great Wall'a da giderken aynı hisler ile ayrılacağım önyargısı vardı. The Great Wall özelinde performansını öncekilere nazaran daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Ben filmde ilk defa izleme şansı yakaladığım Tian Jing'in performansını beğendim açıkçası. Film ile özdeşleşen bir performans sergilemiş kesinlikle.

     Görsel anlamda film bence başarılı bir noktadaydı ancak hikaye anlamında yaşadığı eksiklik maalesef bu konuda da eksikler ortaya çıkarmış. Seyirciyi bu konuda daha çok besleme potansiyeli olan bir filmden bu seviyede bir malzeme çıkması benim tarafımda maalesef bir memnuniyetsizlik yarattı.

     Sonuç olarak; çok güzel bir şekilde değerlendirilebilecek olan bir hikaye maalesef ki daha düşük bir seviyede seyirciye aktarılmış. Bu kesinlikle büyük bir eksi ve bunun üzerine beklentilerin altında bir film ile karşılaşınca benim motivasyonum çok düştü. Filmimizin Imdb puanı: 6,1 ve benim bu filme puanım 10 üzerinden 6 veriyorum. Meraklılarının izlemesini kesinlikle tavsiye ederim. En azından Çin Seddi ile ilgili bazı güzel detaylara erişme şansı bulabilirsiniz. Hepinize bol sinemalı günler...

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger