Son Filmler :

American Sniper !

     Arkadaşlar merhaba ; bu yazımda sizlerle  6 dalda Oscar'a aday gösterilen " American Sniper " adlı film hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Öncelikle filmin konusundan bahsetmek istiyorum. Filmimizin konusu Amerika Birleşik Devletleri'nin Ortadoğu'da yapmış oldu savaşta görev alan bir sniper ı konu alıyor. Filmin en etkileyici tarafı gerçek bir hikaye olması. Çok detayına girmek istemiyorum ancak gerçek bir karakterin yaşamını ele alması ve beyaz perdeye aktarılması anlamında başarılı bulduğumu söyleyebilirim. Filmin  kendi içinde izleyicinin sezebileceği seviyede bir taraflı bir yorum var ancak buranın politik konuların konuşulacağı bir platform olduğuna inanmadığım için girmek istemiyorum. Filmde Chris Kyle'ın hayatı anlatılıyor ; ünlü sniper ımız kendisi. Aşağıda da resmini bulabilirsiniz. Askeri yetenekler anlamında Amerika'da efsaneleşmiş bir isim. Film boyunca kendisinin askeri yetenekleri ve operasyonları dışında bir yandan da gerçekleşen savaşın kendisi üzerindeki psikolojik etkilerini de görebiliyoruz. Bu anlamda başarılı bir film olduğunu düşünüyorum.
     Filmimizi oyunculuk anlamında değerlendirmem gerekirse ; filmin oyunculuk kalitesi gayet başarılı bir noktada. Başrolünde yer alan ve performansıyla En İyi Erkek Oyuncu Oscar'ına aday gösterilen Bradley Cooper her zaman ki gibi çok başarılıydı. Klasik bir Bradley Cooper performansı diyebiliriz. Artık her sene bir Bradley Cooper filminin Oscar'a aday olduğunu görüyoruz. Bu da aslında onun ne kadar kaliteli bir oyuncu olduğunun en büyük göstergesi. Bradley Cooper her zaman beni oyunculuk performansıyla etkilemiştir ancak her filmde o kadar başarılı ki artık açıkçası ben bu durumu biraz normal karşılamaya başladım. Daha filmi izlemeden " Bradley Cooper işte ; iyidir " diyebiliyorum. Ancak şöyle bir görüşüm var ; genelde akademi her sene daha çok yıldızı parlayan , bir çıkış yapa oyunculara Oscar'ı vermeyi tercih ediyor diye düşünüyorum. Bu yüzden Bradley Cooper'ın bu alışıla gelmiş üstün performansının Oscar ile ödüllendirileceğine inanmıyorum. 

     Sonuç olarak filmimiz başarılı bir olmuş ve bunun sadece bir savaş filmi olmasının yanında psikolojik bir alt yapısının da olduğunu unutmamanızı tavsiye ederim. Filmimizin İmdb puanı : 7,5 ve benim bu filme puanım konusunda çok kararsızım. Boyhood ile kıyaslıyorum aslında kafamda. Boyhood'un senaryosu ve çekim tarzı çok farklı ve bu açıdan çok etkileyici ancak American Sniper'da başrolündeki isimle birlikte çok fazla yükselen bir film yani oyunculuk anlamında da American Sniper daha sağlam. Sanırım şu anda bu iki film kafamda denk bir noktaya geldiler. Bu yüzden 10 üzerinden 8 vermek istiyorum. Hepinize iyi seyirler...

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger