Son Filmler :

Birdman !

     Arkadaşlar merhaba ; bu yazımda sizlerle 9 dalda Oscar'a aday gösterilen " Birdman " adlı film hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Öncelikle şunu söylemek istiyorum ; gerçekten ben bu filmi hiç beğenmedim. Film çoğu dalda aday ancak ben bu filmin çok da özgün bir senaryo olduğuna da inanmıyorum. Özellikle başrolde yer alan Michael Keaton'dan adeta nefret ettim. Bence oyunculuk performansı anlamında çok zayıf kalmış. Açıkçası ben onun yanında yardımcı oyuncular olarak yer alan diğer bütün oyuncuları ondan daha başarılı buldum. Bence akademi bize bu sene ufak bir şaka yapıyor 9 dalda aday göstererek. Hiç beğenmedim ve bence oscar almayı hak ettiği tek dal En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu kategorisinde yer alan Edward Norton. Onun dışında herhangi bir oscarı hak ettiğine inanmıyorum. Filmi hiç beğenmedim ; evet bir emek var ancak zayıf bir film. Oyunculuk konusunda ise tekrardan söylemek istiyorum ; Michael Keaton dışında herkes çok iyidi. Ama Michael Keaton o kadar göz önündeydi ki filmden bu kadar nefret etmemin bir diğer sebebi olabilir. Filmi kötüleyeyim derken konusundan bahsedemedim. Eskiden ünlü " Birdman " adlı bir karaktere hayat veren ve şu anda popülerliğini çok kaybetmiş bir oyuncunun geri dönüş çabasının yanında kendi içinde yaşadığı psikolojik savaşa yer veriyor. Bence dediğim gibi pek de özgün bir hikaye değil.

     Sonuç olarak benim izlediğim en kötü Oscar'a aday gösterilen filmlerden biri. Bunu çok yürekten söylüyorum ; hak ettiği bir tane Oscar var fazlası değil. Filmimizin İmdb puanı : 8,1 ve benim bu filme puanım 10 üzerinden gönül rahatlığıyla 6 veriyorum. Bu puanım sırf yardımcı oyuncuların başarılı performansları ve teknik ekibin emeği içindir. Hepinize bol sinemalı günler...


Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger