Son Filmler :

Jurassic World !

     Arkadaşlar merhaba; bu yazımda sizlerle 12 Haziran tarihinde vizyona girmiş olan ve benim çocukluğumda en çok sevdiğim; ağzım açık şekilde izlediğim Jurassic Park serisinin devamı olan " Jurassic World " filmi hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Ben filme gitmeden önce çok heyecanlıydım çünkü Jurassic Park bir külttür ve benim küçüklüğüme damgasını vuran bir filmdir. Bundan seneler sonra filmler hakkında blog yazarken tekrardan izleme şansı elde etmek beni gerçekten çok etkiledi.

     Benim filme gitmeden önce beklentim baya yüksekti ve beklediğimden fazlasını bulduğumu söyleyebilirim. Ben sinema salonundan baya memnun bir şekilde ayrıldım. Öncelikle filmin konusundan az bir şekilde bahsetmek istiyorum. Ardından da yorumlarıma geçmek istiyorum. Konu olarak filmimiz eski filmlere benzer tabii ki  ancak biraz da geliştirilmiş hali. Nesli tükenmiş dinozorları tekrardan üreten bilim adamları insanlara göstermek için bir park kurulur. Ardından tekrardan işler çığrından çıkar. Bu noktaya kadar her şey aynı. Aynı olmayan nokta ise; DNA'sı mükemmel şekilde yeniden tasarlanmış bir dinozorun ortaya çıkması ve filmin hazırladığı sürprizler. 

     Film konu olarak eski ile bağlantılı olsa da işleniş biçimi anlamında çok orjinal öğelere sahip.Bu anlamda filme bayıldığımı söyleyebilirim. Yeni teknolojiler; konunun işleniş biçimi ve insanoğlunun doğanın içindeki dengeleri bozması noktasında film çok etkileyici olmuş. Özellikle görsellik anlamında filmin geçmişe nazaran çok başarılı olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Filmin 3D olması ayrı bir etkileyicilik kazandırmış. Serinin devamı olacağını duyduğumda direkt 3D olmasını bekliyordum zaten; öyle de oldu. Film hakkında spoiler vermek istemediğim için fazla konuşamıyorum ancak sizleri yeni bir Jurassic World bekliyor; bunu gönüş rahatlığıyla söyleyebilirim.

     Filmde beni en çok etkileyen bir diğer etmen ise; eski ile yeni arasında harika bir köprü oluşturmuş olmaları. Bilmiyorum hatırlıyor musunuz; Jurassic Park'ın klasik bir müziği vardır. Onun bazı sahnelerde kullanılması; Jurassic Park'dan kalan özellikle akıllarda kalan sahnelerdeki objelerin yer aldığı lokasyonların gösterilmesi; beni adeta eski filme götürdü. Bir kopya olmaktan çıkarak geçmişe harika göndermeler yapması kesinlikle teknik ekibin bir başarısı. Bu dengeyi bu kadar başarılı bir şekilde sağlamak çok zor bir durum ve filmimiz bunu net bir şekilde başarmış.

     Filmimizi oyunculuk anlamında değerlendirmem gerekirse; genel anlamda başarılı bulduğumu söyleyebilirim ancak özellikle başrolde yer alan Chris Pratt gerçekten en zayıf halka bu anlamda. Başrol oyuncusunun bu kadar rol yaptığını belli etmesi çok ilginç bir durum. Neyse ki Bryce Dallas Howard'ın başarılı performansı bu olumsuz durumu biraz gölgeledi. Yanlış oyuncu tercihi özellikle başrolde bu  tarz hataların yer alması bu film için ilginç bir durum olmuş.

     Sonuç olarak başrolde yer alan Chris Pratt haricinde her şey çok başarılıydı. Ben çok beğendim ve teknik ekibi ayrı ayrı tebrik etmek istiyorum. Gerçekten Jurassic World bu dönemde ilaç gibi geldi diyebilirim. Filmimizin İmdb puanı:7,7 ve benim bu filme puanım 10 üzerinden 9. İzlemenizi kesinlikle tasviye ederim ( özellikle bilim-kurgu film sevenler ); hepinize keyifli seyirler...

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger