Son Filmler :

Magic Mike !


Bugün sizlere bu yıl içinde ikinci filminin gösterime girmesi planlanan Magic Mike'dan bahsetmek istiyorum.
Başrollerde Channing Tatum, Matthew McConaughey, Alex Pettyfer ve Matthew Bomer gibi isimleri görüyoruz ve filmimiz bir striptiz kulüpte geçiyor. Ancak bu defa afişten de anlayacağınız gibi bayanlar için olan yani erkeklerin soyunup dans ettikleri bir striptiz kulüpten bahsediyoruz. Ve film esas olarak Channing Tatum tarafından canlandırılan bir striptizcinin mesleğe daha yeni başlamış genç bir striptizciye tüm detayları öğretmesini izliyoruz.
Son derece keyifli olacağını düşünerek filmi izlemiştim açıkçası ve evet gerçekten keyifli, eğlenceli pek çok kısmı da vardı. Ancak film sanırım belirtebileceğim en kibar ve en basit tarifle biraz "fazla"ydı. İzlerken rahatsız olduğumu itiraf ediyorum, ama yine de kız kıza izlenebilecek eğlenceli bir film olarak da nitelendirilebilir.
Filmimizin imdb puanı 6,1 benim de filme puanım 5/10. Herkese keyifli seyirler.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger