Son Filmler :

Pitch Perfect 2!


Bugün 2015 yapımı bir devam filmi ile karşınızdayız. İlk filmdeki Acapella grubu Barden Bellas yeniden bizlerle. Aradan geçen 3 yılda pek çok şampiyonluk kazanmışlar. Ancak ikinci filmin başında yaptıkları gösteride talihsiz bir kaza yaşarlar ve bununla tüm itibarları kaybolur. Bundan sonra ise film boyunca tekrar eski ünlerine kavuşmak için çabalarını izleriz ve tabi bu esnada karşılarına çok zorlu rakipler de çıkmaktadır.
Karakterlerin bir iki tanesi hariç geri kalanlar ilk filmden tanıdığımız karakterler. Özellikle Anna Kendrick'i yeniden müzikal bir filmde görmek güzel çünkü ben kendisinin bu tarz filmlere çok yakıştığını düşünüyorum ve çok başarılı buluyorum. Ancak filme bütün olarak baktığımda çok başarısız bir film görüyorum. Öncelikle devam filmi çekilmesine gerçekten gerek yoktu. İlk film güzeldi, eğlenceliydi ve hikaye orada bitmeliydi. Çok sık düşülen bir hata beğenilen her filme devam filmi çekmek. Bazen hikayeyi olduğu yerde bırakmak daha iyidir. Mesela benim bu film yüzünden Pitch Perfect ile ilgili bütün olumlu düşüncelerim silindi.
Çok fazla ayrıntılı yorum yapmayacağım. Sadece bir şey belirtmek istiyorum. Bu tarz filmleri güzel, keyifli yapan aslında müzikal performanslardır. Ben maalesef bu filmde final sahnesi dışında çok keyifle izlediğim bir performans hatırlamıyorum. Bu nedenle de filmde izlenecek bir şey bulamadım açıkçası.
Filmimizin imdb puanı 6,5 benim filme puanım 3/10. İzlemek isteyen herkese keyifli seyirler.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger