Son Filmler :

Arrival !

    Arkadaşlar merhaba; bu yazımızda sizlerle " Arrival " hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Arrival'ı izlemeden önce hep Interstellar'ı andırıyor tarzı birçok yorum okudum. Arrival'ı izleyip böyle bir yorum yapmak için ancak filmi idrak edemiyor olmak lazım diye düşünüyorum. Konu olarak - tema olarak o kadar farklı bir yapısı var ki Interstellar ile linklemek çok ilginç. Öncelikli olarak bu konuya bir açıklık getirmek istediğim için yazıma bu şekilde başlamak istedim.

     Arrival konu olarak Dünya'ya gelen uzay gemilerinin neden geldiklerini anlamak üzerine inşa edilmiş durumda. Şunu açık bir şekilde söyleyebilirim. Benim son zamanlarda izlediğim en başarılı filmlerden biri. Uzaylılar fikrine bu güne kadar yapılmış en farklı yaklaşım kesinlikle. Film genel anlamda sakin bir seyirde devam etmesine rağmen izleyicinin bir an olsun dikkatini kendi üzerinden çekmesine izin vermiyor. Bu güne kadar kaç tane film izledim bir fikrim yok ancak beni son yıllarda en çok şaşırtan filmlerden biri olduğunu da belirtmem lazım. 

     Görsel anlamda filmin amacına uygun bir kalitede olduğunu belirtebilirim. Biraz daha bilimsel biraz daha farklı bir yapıya sahip olduğu için görsel anlamda zenginlik yaratabilecekleri ortam çok fazla yoktu. Olan kısımları da çok başarılı bir şekilde değerlendirdiklerini düşünüyorum.

     Oyunculuk anlamında değerlendirmem gerekirse; biri lütfen Amy Adams'ı durdursun çıkışıyla başlamak istiyorum. Hep diyoruz kendi aramızda Leonardo Di Caprio'nun bütün filmler başarılı diye; ben artık bu cümleyi Amy Adams için de kullanıyorum. Yaptığı bütün filmler çok başarılı seviyelerde geziyor artık ve keşke bu film ile birlikte Oscar alsa diye kendi içimden de geçiriyorum. Benim için güzel diğer bir nokta ise Jeremy Renner'ı çok farklı bir karakterde izlemek ve oyunculuk performansını başka bir kanalda görme şansı yakalamak. Açıkçası aksiyon filmlerindeki başarısının yanında bu tarz filmlerde de başarılı olduğunu hatta belki daha fazla görme şansı yakalasak daha iyi bile olduğunu düşünebilirim. Oyuncu kadrosu ve performansı olarak çok başarılı bir ekip karşımızda diyebiliriz.

     Sonuç olarak; filmimizin Imdb puanı: 8,3 ve benim bu filme puanım 10 üzerinden kesinlikle 10. İçimden çok gelerek ve rahat bir şekilde bu puanı veriyorum. İzlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum. Şunu açıkça söylemem lazım. Ben Arrival'ı sinemada izledim ancak sinemada çok da izlenmesi gereken bir film değil. Evinizde izleyerek de aynı etki ile başından kalkabilirsiniz.Hepinize bol sinemalı günler...



Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger